lauantai 7. joulukuuta 2013

Joulupalloja a la Arne&Carlos

Henkilökohtainen haasteprojektini jatkuu, jotta kaikki 55 erilaista joulupalloa tulisi neulottua. Viime viikkojen aikana olen saanut valmiiksi neljä uutta kuusenkoristetta. Laskujeni mukaan nyt olisin saanut neulottua  22 erilaista palloa eli vielä 33 puuttuu. 

PALLO 8 DOVRE 

PALLO 19 JOULUTÄHTI

PALLO 34 ENKELI

PALLO 38 PERHONEN

Ollaan saatu maahan kevyt lumipeitekin, mukavan näköistä. Minä tykkään lumesta ja minun puolestani sitä saa sataa lisää. 

Joulupallot on neulottu, kuten aikaisemminkin Novita Nalle langasta puikoilla nro 3. Kaikki palloni löytyvät Arne&Carlos -sivultani.

4 kommenttia:

intsu kirjoitti...

Hienoja joulupalloja. Olet aika urakan itselesi ottanut:)

Virpi kirjoitti...

Nättejä joulupalloja, kohta puoliväli saavutettu :)

Aarnilintu kirjoitti...

Minulla on vasta kaksi palloa valmiina, eli 55 pallon urakkaan kuluu täällä huomattavan paljon useampia jouluja kuin sinulla:) Todella kauniita palloja.

Emännys kirjoitti...

No onpa sinulla urakka :) Minä odotan kuvaa siitä joulukuusesta, missä ne kaikki 55 roikkuvat! Oi, meilläkin on hiukan valkeaa maan päällä. Tekee heti niin jouluiseksi olon!