sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Pullia, torttuja, piirakoita

Vähän minua nauratti yhtenä päivänä, kun Mika sanoi kaverilleen, että harvoin meillä pullaa syödään. Ja tänään vaati leipomaan laskiaispullia, ei kuulemma vuosi sitten saanut laskiaispullia ollenkaan. 

Tässä osa noin viikon leipomuksista. Ekana tämän päivän laskiaispullat, tein samalla korvapuusteja, mutten jaksanut kuvata niitä ;) Eilen illalla leivoin myös pizzaa, en kuvannut niitäkään.

Eilen leivoin minirunebergintorttuja.

 Viime viikon perjantaina leivoin solmupullia.

Ja viime viikon sunnuntaina leivoin riisipiirakoita.

En tiedä miten usein ihmiset leipoo keskimäärin, mutta jos vielä ottaa huomioon, että olen ollut kolmena päivänä kuluneen viikon aikana partiotapaamisissa, niin mielestäni ei ihan huono leivontasaldo. Olen tainnut totuttaa isännän vähän liian hyvälle, mutta toisaalta, eikös se tie miehen sydämeen mene vatsan kautta!?!

Leivontaintoa!



5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Slurps, mitä herkkuja :P

Aurinkokujalla kirjoitti...

Noilla herkuilla luulis jo sydämeen pääsevän. :) Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksi. Ois kiva jos haluaisit tulla vastavierailulle Aurinkokujallekkin.

Pia / Pöpelikössä kirjoitti...

No jopas nyt! :D

Herkuilta näyttää, ja riisipiirakat lopussa korjasi potin...slurps!

Raisa P kirjoitti...

Ei mun tuu kyllä noin usein leivottua.. :D Aika herkkuja, riisipiirakoita kun joku meillökin leipois..

Kirsi-Marja kirjoitti...

Olen ihan myyty sinun käsitöillesi ja leipomuksillesi, monipuolinen kädentaitaja olet.
Itse olen aina ollut patalappujen ystävä. Sinulla oli tuolla yhdessä postauksessa pyöreä patalappu jonka olit neulonut. Mistä olet sen ohjeen kurkannut vai oletko ihan itse keksinyt, ihana idea. Tekisi mieli joskus kokeilla.